lyckad dag, glad chey

Fan vad bra den här veckan kommer bli, jag känner det på mig! Jag har varit grymt gladd både måndag och idag och det blir bara bättre och bättre faktiskt! =) Tänkte passa på att blogga för om en stund så kommer mina 2 bästa vänner hit, Marcus och Nathaaa! yaay får se vad vi hittar på!
Imorron är det onsdag och då drar jag till gymmet efter skolan, GRYYYMT TAGGAD :D
sen ere torsdag, då blire lite plugggg och sen ere heeelg!!






Jag och Erica har väärsta planerna inför helgen, vi har en plan som vi ska utföra. Det sker på kvällen, vi bryr oss inte om vart vi är, ute inne osv det SKA ske i helgen! Jag längtar faktiskt väldigt mycket till helgen, den ska bli bäst^^ kan berätta om helgen på torsdag, det är ju ett tag kvar!



Kommentarer
Postat av: Erixs med Tixs

Skoja inte att vi ska!!

2011-01-25 @ 14:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0