Give me a reason

I den här veckan ingår:
* dra till mammas jobb & fixa håret
,
* köpa en kalender, ett silver örhänge + 2 ramar
* gymma, ungefär 3 ggr 
* pluggaaaa
* träffa kompisar



Tänkte bara säga en sak. Jag ska bli positiv nu. Nu ere för fan slut på deppmoden, varöfr slösa sin tid? varför vänta på människor som inte bryr sig? varför tycka synd om sig själv? varför tänka på en person som nte tänker på mig? nu ere sluuut med detta shit ;O Nu ska jag bli en glad flicka igen :D det börjar redan imorron!
ska ha en suuper duuper bra vecka, plugga, gymma osv sen ere helg på knasar man med sina vänner som får en att må bra! jag tycker det låter skit bra! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0