mörkbrunt VS ljusbrunt till sommaren?

Tumblr_lewsb59obu1qcdjp0o1_500_large

HAHAHAHA, sååå sant fan!!




Jackoe och Maribell har kommit hem, ouuufff vad många kramar/pussar det blev! har ju trots allt inte träffat dom på 5 veckor. Just nu pluggar jag lite svenska, man ska skriva något brev osv. GANSKA TRÅKIGT måste jag säga.
Men jag ska göra klart svenskan idag, sen göra No,n på måndag hade jag tänkt? yeah sista minuten! Thats me! :)
sitter helt osminkad med bell, tog ett kort precis men det gick inte att ladda upp, försöker senare!



det här är min riktiga hårfärg, just nu har jag ju mörkbrunt. Men dom flesta vill vara ljusa till sommaren. Tycker ni att jag ska färga de lite ljusare än vad jag har nu? återgå till min naturliga ljusbruna/guldiga hårfärg som på bilden? hjälp mig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0