Svar på alla era frågor!

Har varit på gymmet, det var soooft kan jag säga! (: Sen var jag med några underbara vänner! Men nu e jag hemma iaf och jag tänkte att ni skulle få svar på era frågor. Braa va? Japp här kommer frågorna och svareen! (: ENJOY IT! 


Är du singel?/ har någon på G?

Svar: Ja jag är singel, nepp e inte på G med någon. 100% Singel! (:

  

snyggaste tjej/kill kompis ?

Svar: ojdå... hmm... det måste nog bli Kevin, spikat! Tjej kompis som e snyggast? hm.. INGEN TVEKAN OM SAKEN, självklart Nathalie! ;)

 

vilka är dina 5 snyggaste killkompisar? inte för att du ska döma dem men utefter din smak :) tänk som att du t.ex inte kände dem

Svar: HAHAHAHAHA, vafaan.... nu blev det jobbigt :P tänker faktiskt inte ta topp 5, det blir för mkt avslöjande då! ;) men jag kan självklart nämna dom 3 snyggaste däremor! Och det får nog bli, Michelle, Kevin och Adam! (:

 

När grät du senast? och verför?

Svar: vilken personlig fråga. Det kanske var, 4 dagar sen tror jag? Och varför jag grät tänker jag inte svara på. Men jag kan säga såhär, det har inte med killar eller kärlek att göra utan om en annan sak.

 

Vem var den senaste du kysste?

Svar: hahahahahha, ni tar tillfället i akt ni. Här var ÄNNU en privat fråga. Det är egentligen privat faktiskt, så väljer att inte svara på den frågan.

 

Du är så ledsen hela tiden.. varför kan du inte bara vara lite gladare? :)

Svar: jag kan hålla med dig. Jag är egentligen en väldigt glad tjej och väldigt social. Men grejen är den att under 1 års tid har jag varit med mig om väldigt mycket, svåååra saker. Och ibland kommer sånna stunder upp igen. Då man bråkat med vänner, någon i familjen, killen man gillar osv osv. Menjust nu så är det väldigt mycket som hänt i mitt liv. En familjemedlem är svååårt sjuk, han betyder väldigt mycket för mig, så det gör ont. Har varit mycket i skolan, med kompisar. Sen har kärleken varit lite upp & ner.. Men jag lovar, jag ska  verkligen försöka bli gladare nu!



Vem handlar alla känslorna om? Någon kille som har svikit eller?

Svar: Jag förstår ju självklart att ni är nyfikna på vad allt jag skriver handlar om. Vem det är osv. Kommer tyvärr inte avslöjja ngt ang om det. Varför skulle jag liksom?Jag förstår att ni tycker att jag borde avslöja vem det handlar om, om det nu handlar om någon? Osv. Men ne.. Min blogg är till för att jag ska kunna skriva av mig osv, och det måste jag kunna få göra utan att förklara om vem, hur eller vad jag skriver om liksom, om jag anser att det är för privat. Så srrrryyy, men mer än det jag skrivit kommer jag inte skriva. Säger inte om det handlar om en speciell person, eller vem det är i så fall osv. Utan ni får läsa kina ”känslomässiga” inlägg och ta det att jag inte avslöjar mer, tihii. Busigt? I know!

 

Ska du göra fler tatueringa? och i såfall vad och vart

Svar: Jo jag ska göra EN till, INGA FLER. Det e inte fint om en tjej har för mkt gadd på sig tycker jag. Jag ska skriva Avia på handleden. Avia betyder farmor. Det kommer om ca ett år. YAAAAY! ;D

 

vem e den sötaste killen i restaurangskolan?

Svar: hahahaha, de e duuu Mackaaan!

 

hur skulle du beskriva dig med ett enda ord?

Svar:  Hmm... Social tror jag faktiskt! J

 

Är du kräsen när det gäller killar? alltså som en pojkvän?

Svar: Ja, väldigt kräsen! Nu snackar jag inte bara om utseendet utan,  mest om personligheten. Hur han behandlar mig inför hans vänner, hur han är som person, vilka egenskaper han har osv. + att utseendet också e lite viktigt hihi! Men personligheten, jaa jag e väldigt välsigt kräsen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

den sötaste killen i restaurangskolan är fredrik craas. & där med basta!

2011-01-20 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0