Söndagar, sjuuukt segt

Hataaar söndagar oc måndagar, dom e såå sjuuukt sega! UFFT! :/
Ingen aning om vad som händer idag, kanske drar till kista med familjen. Vet iaf 2 saker jag MÅSTE köpa och det är en kalender och ett silver örhänge till min piercing längre upp på örat. Kalender behöver jag verkligen eftersom att jag nu skriver ner läxor osv på mobilen vilket inte e så smart när man inte har världens bästa mobil^^

Igår kollade vi på film, det fick bli linje 123 kapad. En sjuuukt bra och spännande film måste jag säga. Sen tog jag några bilder då jag var osminkad eftersom att jag kom på att jag aldrig lagt ut osminkade bilder. Så här får ni några sånna! ENJOY it!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0