Sitting next to you doing absolutely nothing means very much to me.

De är så jävla svårt att sluta tänka på det. Att sluta tänka på just det. Grejen e att jag har såån jäävla lust att skriva av mig, skriva precis det jag känner och tycker just nu men jag ska inte göra det, det skulle inte vara så smart. Att blotta sig ännu mer än vad jag gjort, att säga ännu mer än vad jag redan sagt och visa ännu mer än vad jag redan visat. Det är det sista jag tänker på innan jag går och lägger mig och Det första jag tänker på när jag vaknar. Det är så svårt, Jag skulle vilja sluta tänka på det och ha kul istället. Vara glaad hela tiden men nej. Tanken tar över, Det är vårt det är väldigt svårt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0