Nummerleeeeken

Nummerleeeken, här kommer jag! Det är nummer från min kontaktlista på mobilen! (:
Nu kööööör viii!!

Har du hånglat med nr 2 ? Albin,  nää det har jag inte (:

Vad har du för relation med nr 20?
Daniel, en väldigt bra vän!

När ska du träffa nr 30? Elina, ojj det vet jag faktiskt inte^^

Hur många gånger har du pratat med nummer 90? farmor, ganska mååånga ggr skulle jag nog säga

Är nr 82 söt? Ludde? jaaadå han e söt! (:

Vad var ditt första intryck på nr 33? emelie bennet, att hon var en väldigt trevlig tjej!

Hur träffade du nr 6? Alexis, vi gick i samma skolaaa

Har du träffat nr 3 denna månaden? Åkerlund, nee det har jag inte.

När ska du träffa nr 32 nästa gång? Emelie, vi ska ses till helgen ;D

Är du nära vän med nr 13? Beppe, vi var nära vänner, kanske inte lika nära nu men vi e fortf vänner =)

Har du gått på bio med nr 50? Henning, japp det har jag

Skulle du kunna bli tsm me nr 1? aaah, skulle för fan inte banga! ;D men säger fan inte namnet, det är för avslöjande hahaha

Vad pratar du å nr 26 oftast om?
Ebba, ahahhaha vad fan pratar vi inte om egentligen? vi pratar om allt. Hur cp vi e osv :D sen garvar vi bara

Känner du nr 38? Min farfar.. ja jag känner honom<3

Har du strulat med nr 80? Ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0