När drömmarna tar över..

Livet e konstigt, ibland mår man skit bra och e skiit lycklig! men ibland mår man sämst och vill typ fly från allt. Jag ligger nog mitt emellan där just nu skulle jag säga. Mitt humör är väldigt upp & ner, det känns bara extremt konstigt allt i hopp. Som om jag levt i en värld som egentligen inte existerar nu under lovet. Jag har varit ute varje dag, käkat ute, varit med kompisar, partat osv. Allt för att glömma mina bekymmer och besvär, allt för att fly undan från allt det negativa liksom. Men imorrn är det söndag och på måndag börjar verkligheten igen. Det är dags för mig att vakna till, att vakna och inse att detta är livet. Livet är konstigt. Det är dags för mig att vakna, och inse sanningen. För verkligheten börjar nu.



Här är en bild från förra veckan!

Nu ska jag hoppa in i duschen, börja fixa mig inför kvällen och sedan lyssna på musik. Vill vara glad, som jag var förrut, vill inte att en massa tankar ska ta över. Och det går, jag ska umgås med mina vönner ikväll, jag ska vara glad! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0