MIN BLOGG ÄR EN SLAGS DAGBOK FÖR MIG, DÄR JAG KAN UTTRYCKA MIG PÅ OLIKA SÄTT!

Ni som läser min blogg vet att jag skriver väldigt mycket om känslor osv. Min blogg är till för att jag ska kunna uttrycka mej fritt, få min egna tid att få skriva ner vad jag känner tycker och tänker! Ibland vågar man inte, kan inte säga allt till någon. Man kan inte uttala sina känslor och tankar, talar inte om någon speciell person nu utan talar allmänt. Och just DÅ är det SKIT skönt att sätta sig framför dator skärmen, höja musik volymen och skriva av sig, skriva precis vad man tycker och känner just i den stunden. Och så ere för min del, jag skriver verkligen de jag tycker! Jag tycker det är jätte skönt att bara stänga in sig på rummet, lyssna på musik och skriva av sig! Så just därför har jag en blogg! Det som rör sig i mitt huvud, det är min blogg. Det är mitt liv, olika dagar, olika tider och olika platser. Min blogg, Mina tankar! (:




Kommentarer
Postat av: Lyn

Braa gumman :D din blogg dina regler :DDD <33333333

2011-01-12 @ 20:28:04
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0