Me, I and Myself



Okej, detta inlägg ska alltså handla om mig. Hur jag är som person och om mitt liv osv^^
Vart ska jag börja haha det e ju gryymt mycket liskom.


Jag är en väldigt känslig tjej som bryr sig om andra. En glad och social liten skitunge som tror det bästa om folk och som älskar att lära känna nya människor. Jag är en tjej som går juridik på Klara Norra gymnasium i fridhemsplan. En tjej som ääälskar att gå på bio, käka middagar ute med vänner, partaa, umgås med familjen osv. Älskar äventyr dvs! (: Jag är en snäll tjej som älskar sina vänner. Ställer alltid upp för dom och finns alltid där för mina vänner! Men eftersom att jag blivit sviken av vänner, haft falska vänner så väljer jag nu mina vänner väldigt väldigt noga. Jag tar avstånd av människor som får mig att må dåligt, människor som är falska osv. Jag har hellre 5 RIKTIGA vänner än 100 falska. Jag har två vänner som betyder mer än alla andra och det är mina bästa vänner Marcus och Nathalie. Dom har alltid funnits här för mig när jag haft det svårt osv. Sen finns det ju en massa andra vänner som jag tycker väldigt mycket om och som står mig nära såklart!
Jag går juridik på gygnasiet, min dröm är att en dag bli advokat. Jag älskar att disskutera vad som är rätt och fel och varför man har gjort vissa saker osv. Brinner för det! Kärlek kärlek kärlek... Ja vad ska jag säga. Jag har faktiskt haft väääldigt otur med kärleken om jag ska vara ärlig. Jag är en tjej som har svårt att bli kär, har bara varit kär en gång och det var för ca 1 år sedan. Jag har lätt för att gilla personer som kompisar osv men när det kommer till kärleken så är jag jävligt kräsen. Jag kan självklart flörta runt och parta osv men när vi snackar riktig kärlek så är jag kräsen. Det är många sidor en kille måste ha för att jag ska gilla honom. Han ska behandla mig bra, framförallt framför sina vänner! Han ska vara omtänksam, snäll och FRAMFÖR ALLT, SOCIAL! Han ska klä sig snyggt, lukta gott, väääldigt viktigt!! Han ska ha respekt för mina vänner och min familj, han ska vara vääldigt mogen. Jag har JÄVLIGT svårt att lita på folk. Det är vääldigt få jag litar på och det handlar om att jag blivit sviken jävligt många ggr. Menar inte bara killar utan kompisar med. Så min tillit den ligger lågt just nu. Jag är en tjej som älskar att ha kul, flörta runt och parta men när det kommer till seriösa saker så är jag väldigt seriös. Gillar jag en kille väldigt mycket så håller jag inte på med andra samtidigt utan jag är en trogen person som kämpar för något. Jag är väldigt ärlig av mig och säger vad jag tycker.

Det här var liite om mig, mohhahaha. Om ni orkat läsa allt så ger jag fan er en stor applåd! kramar på er vi hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0