Jag orkar inte mer..

Nu kommer ett sånt här djuupt känslofyllt inlägg igen. Kommer säkert bli en låång text där jag beskriver hur jag mår, känner och tänker just nu. Vill bara skriva av mig lite och ni väljer själva om ni orkar läsa det men här kommer det iaf!

Jag känner mig splittrad, ensam, orolig och ledsen. Känner att jag har så mycket inom mig som vill ut, men allt blir så fel hela tiden. Allt skiter sig verkligen just nu och då menar jag allt..
Finns endast EN person som vet exakt hur jag känner och mår, inga fler. Ingen skulle förstå mig ändå, ingen skulle förstå hur jag känner och varför jag känner så. Jag pratar inte bara om någon speciell kille eller så nu utan jag menar för det mesta bla familj och vänner. Men för det mesta dom som står mig närmast. Jag har sååå myckat tankar inom mig som vill ut. Jag har så mycket känslor inom mig som vill ut, men det går inte, dom får inte komma ut. För jag pallar inte mer tjafs, jag pallar inte mer bråk.
Det ända jag vill, är att må bra igen. Att sluta behöva må som jag gör nu och vara glad igen.
Jag orkar verkligen inte mer och då menar jag verkligen det, jag orkar inte mer..

vi får se hur allt blir och om allt löser sig, för så här kan det inte fortsätta vara.
Jag orkar inte mer. Jag vill bort, bort från allt till en värld där jag mår bra.
Till en värld där allt är bra, till en värld där mina drömmar är verkliga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det jätte bra gumman, du har en familj som älskar dig, vänner (vän) som du kan prata allt med, du är frisk, du får vara tacksam för det du har o tänka på att månnga o jag menar många som har det riktigt dåligt, så va tacksam för det du har o tänk större än vad du tänker nu, allt här i livet har sin tid.. puss från M

2011-01-17 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0