Jag lever i en bubbla, jag lever i min fantasi

Den här helgen har varit riktigt Nice måste jag säga! (:
Har fått vara med mina närmaste vänner och haft kul, så jag e riktigt glad för de!
Imorron är det måndag och då börjar skoolan IGEN, roliiigt! fast nee! Ska plugga No imorron med Erica, sen ska jag träffa en annan kompis en stund. Får se vad vi hittar på, sen får vi se vad som händer mot kvällen liksom^^

Måste bara säga att jag vill ha sommar. Sommarlooov! kolla bara på dom här bilderna från i somras, sååå jääävla härligt!!
















Man blir ju inte bara liiiiite sugen på sommarlov! ;O

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad heter tjejen i gul tröja på 4e bilden ? :O

2011-01-19 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0