I haven´t told YOU everything yet, It´s too late to tell when you just want to be my friend

vaknade av att Maribell pussade på mig, underbart säger jag bara! vi har precis käkat frulle och nu kollar hon på Pippi! (: Idag är det lördaaag, alltid lika skönt med helg right? yeaah!
Jag ska ta ett låååångt varmt bad och lyssna på musik, sen får vi se vad lördagen har att ge!


I nästa inlägg kommer jag berätta om mej själv, det kommer nog bli ett långt inlägg. Kommer berätta en massa saker smo har hänt, positivt, negativt. Kommer berätta hur jag fungerar som person. Vad för slags killar jag faller för, vad jag har för framtidsplaner osv. Så  om ni tycker det låter intressant så käka gärna in lite senare med! ;D
Tumblr_l0fc9nxifd1qagiu2o1_500_large





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0