I´d tell you I miss you, But I don´t know how. I´ve never heard silence quite this loud.

Somnade framför tv,n igår/inatt och fyfan vad det är skönt måste jag säga! =) Elin är på väg hit just nu, har fan saknat den muppen så jag ska träffa henne!! Alla ni som har facebook, lr iaf bland mina vänner, Fyfan vad alla skaffar förhållanden just nu :O

Jag tror att kärlek, det är som ett pussel. Sjuukt svårt. Två människor måste kunna klicka, passa ihop på de flesta sätten. Oftast är det så att den ena personen gillar den andra mer osv. Jag beundrar de ungdomar som har förhållanden och som har haft det i typ 1 år osv. För det är sjuukt svårt att hitta en person man känner att man älskar och klickar med, iaf från 2 sidor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0