hahahahaha knas, ere jag som har GRYMT dålig humor och tycker detta var rätt kul? :P

Jag och mamma ligger i sängen och småpratar plötsligt kommer denna konversation upp! HAHAHA knaasigt värre!


Mamma:
Amanda du är underbar. Du har så många goda sidor. du är lojal, socia, generös, glad, snäll, trevlig, uttåtriktad, vet vad du vill, ärig, öppen, genomgod, trogen människor, jordnära. Du är helt enkelt underbar. Men det finns en sak som suger (HAHAHA FYFAN VAD JAG GARVADE NÄR HON SA S)

Jag: jahapp vad suger med mig då?

Mamma: du tror inte på dig själv, du tror inte du är bra. Du har låg självkänsla.
Jag ska köpa en bok till dig som handlar om att stärka sin sjölvkänsla

Jag: HAHAHAHAHHA paus HAHAHHA är du seriös?

Mamma: Ja, jag ska köpa den till dig så ska du läsa den. Du är underbar och inser inte du det måste jag göra något åt saken.

Jag: (garvar fortfarande)

Mamma: jag är seriös, imorrn köper jag den!




Kommentarer
Postat av: Emelie Sandsten

söt mamma :)

2011-01-12 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0