bättre humöööör, tuummen upp!!!

Tumblr_lckqr0qbsk1qcfbnfo1_500_large

Jag är glad nu, jag mår bättre nu! =) Imorron ka jag till pappseeen, då blir det en massa mys med syrran också. Hyra en barn film, krama om henne och bara umgås, ouuffft vad mysigt! :D
Har fått nytt schema i skolan också, slutar typ 1, 12, 12, 14.30 och 13.20 mohahhaha snacka om glad cheeeey!! sen gymmade jag idag också, det var skit kul/skönt! såå aaah nu kommer smiiilet, jag är glad! och så ska det fortsätta vara. Jag börjaer inse, jag måste inse sanningen. Jag försökte, jag ville/vill men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Men jag e iaf på mycket bättre humör nu! yaaay ;D

nu ere sängen, vi hörs puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0