Lite tankar sådär..

Jag insåg idag hur bra jag mår med mina nära & kära! Det blev en gryyymt bra dag med en massa vänner! Vi var först i solna centrum, men det blev för tråkigt osv så vi drog hem till mig. Startade igång musiken och umgicks! vi snackade, garvade as mycket, snackade spökhistorier HAHAHAHA fyfan vad det var kul, det var länge sen jag hade en sån här kväll liksom! Det var verkligen underbart måste jag säga! det var om idag! :)
Har funderat på en sak i några dagar nu. Om man verkligen vill få ut sig något, säga en sak till någon några men inte vill. Vänner som stoppar och säger att det är fel, bästa vännen som säger neej gör inte det osv.
Om man verkligen vill säga en sak till en person i ens förflutet, bara säga en endaste sak men ens närmaste vänner hindrar än och säger att det är bäst om man låter bli. Vad ska man då göra? Om jag själv vet att jag inte borde säga den här saken, skicka det där smset till personen, om jag vet att det bara skulle göra allt värre men VERKLIGEN vill det. Ska man skippa det? jag  vet inte hur jag ska göra. Jag vet bara att jag flera gånger skrivit en sak jag velat ha sagt på sms men sedan tryckt avbryt. Jag vet inte hur jag ska göra, jag vet att det kommer skapa mer konflikter osv men jag vet att jag är väldigt nära. Nära på att skriva det jag vill ha sagt och trycka skicka. Jag vill, men hindras av det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ångrar mer det man inte gjort, än det man gjort. Våga chansa istället för att ångra dig om en tid i framtiden att du inte något gjort.

2011-02-15 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0