Ett förhållande utan känslor är som en dator utan internet, man spelar bara ett spel.

Hela dagen igår kände jag lite små sjuk, ont i huvudet, kände för att spy ibland,, kallsvettades osv.
Så efter att jag och Brorsan gick på bio igårkväll kom jag hem och sov på en gång. Mamma sjukanmälde mig idag, känner mig inte helt frisk... Men imorrn ska jag nog gå till skolan.
Den här veckan kommer nog vara den värsta på hela terminen för mig... Jag har 3 prov, och två inlämningar samt en stor viktig redovisning om vårat "företag" i skolan. Och ja jag ska klara det. Allt jag önskar är bara att den här veckan ska vara över... Fyfan vad mycket det är  skolan just nu, jag trodde aldrig det skulle vara såhär.
Men men det är väl bara att kämpa antar jag.
Vad gör man när man är hemma och är sjuk? jo kollar en massa filmer, åhh myyysigt!!
vi hörs senare! =)
Tumblr_lvvaj46pgl1qbpwzeo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0