A perfect day.

Åhh, har verkligen haft en riktig AWESOME dag! Det var sköna lektioner i skolan, och efter skolan träffade jag dom bästa! Träffade mina underbara vänner, vi tog en fika och snackade lite. Sen följde jag med Nisse till mammas jobb eftersom han skulle klippa sig. På eftermiddagen mötte jag mamma, vi tog en liiiten shoppingrunda i ringen. Köpte en guld/beige kavaj, en sommarklänning, ett fest linne i lila färg, och en "stilren" Blus/T-shirt.
Sen köpte vi massa krämer, smink och smycken. Hahaha vi glömmer alltid att vi inte få köpa för mycket eftersom att vi ska till Thailand om 1,5 vecka, men det är svårt att inte köpa massa saaker.
Är sååå jäääävla taggad!!!!
Nu ska jag ta en dusch och sen testa kläderna jag har köpt hähäh, tjejer...
Bild från i Somras, åhhh VÄRME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0