WOOP WOOOP

Jag har så himla mycket att se fram emot den senaste veckan typ? vissa är störra än andra, vissa ganska små. Men såna saker får en att längta och se fram emot den kommande veckan.



Jag börjar skolan. Visst ska det bli tråkigt att lovet är över och att vakna tidigt varje morgon, men fyfan vad jag saknat alla från skolan.
Jag ska plåtas, inget stort utan det blir nog bara mellan 3.10 närbilder. Men jag ser framemot det som fan, alltid lika kul! :D
Jag ska Shoppa nästa fredag, japp behöver lite grejjjeeer :D och jag ska till Göteborg nästa helg. Från lördagen till söndagwen med underbart folk. Det blir Liseberg och partaaj för hela jävla slanten! Woooop Woooop taggaaa gaaaalet!!!

TUMMEN UPP!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0