Skola imorron då, taggaaarååå, fast nja.

Fyfaaaan vilken bra dag jag har haft. Dagen började med att jag drig till jobbet och där fick jag nesök av Ericas mamma och hennes lillasyster Julia. Det gjorde verkligen min dag. Dom höll mig sällskap medans jag käkade frukost där på jobbet och vi pratade osv. Sen så var det rätt lugnt på jobbet, många vänner var och hälsade på. Det verkar löna sig med att checka in sig på fb och skriva att folk ska komma & hälsa på!
Var på rätt bra humör hela dagen, så det var nice! Pappa, Jackoe, Maribell, Marcus & Robin kom till mitt jobb när jag slutade. Pappa lämnade av oss vid donken i Rissne och där käkade vi, Sen kom Atle & gjorde oss sällis.
Imorron börjar skolan, 09.00... HUR FAN SKA JAG KOMMA UPP?!?! Måste vakna runt halv 8, FML. Nee men jag sätter alarm sen ska Natha ringa mig och se till att jag vaknat! Efter skolan imorron (Antar & hoppas att vi slutar ganska tidigt första dagen) så möter jag Marcus, Atle och Emelie. Vi ska förbi stan en snabbis, jag ska köpa lite saker. Sen ska jag hämta Maribell och sen blir det nog hemgång. Yeaaah, men vi hörs hörrni! :)
Jag & Robin! =)

Kommentarer
Postat av: Robin

Skönt när man har riktigt bra dagar :D Fint namn han på bilden hade haha skoja ;)

2011-08-22 @ 12:19:19
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0