Sanningar

Saker ni kanske inte visste om mig.



* Jag ÄLSKAR att somna till tv, eller film. Det är så jävla mysigt, en bra rulle, en massa kuddar och filtar för att sen bara somna liksom! LOVE IT
* När jag fastnar för en låt såå nötar jag verkligen den dag in dag ut. Jag kan seriöst lyssna på låten om och om igen efter varandra ca 17 gånger? för att sen ta paus och sen fortsätta nöta samma låt om och om igen.
* Jag kramar om en kudde när jag sover. Tycker det känns såååå mycket tryggare och jävligt mycket mysigare med!
* Jag ÄLSKAR kebabpizza. Åhhh jag är så jävla svag för det asoo...
* Jag brukar oftast skriva jääävligt långa blogginlägg och sen radera det. Kan sitta och skriva under en timmes tid, skriva precis så jag känner, ta ut min ilska osv men sen publicerar jag aldrig inlägget för att vissa saker är för privata att gå ut med i bloggen osv. Men det är ändå skönr att bara skriva av sig, kanske låter sjukt men det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0