Oufff, mycket att berätta!

Göteborg var UNDERBART! Vi hade verkligen grymt kul, många nya minnen! Resan påväg hem igår var dock seeg, fanns inga billiga tågrsor hem så vi var tvunga att ta buss hem, vilket tog 7 timmar!!!! men vi hade grymt kul på bussen med. Spelade spel, sov, lyssnade på musik osv! Kom hem vid 21.00 igårkväll, och det första jag gjorde var att sova. Fyfaaan vad sängen var skön! Skolan idag var rätt seg, jag var ganska trött osv. Efter skolan mötte jag Marcus, Tom, Nisse, Robin R, Ludde, Robin, Joakim Och Viktor. Vi drog till stan shoppade lite och sen fikade vi. Efter det mötte jag mamma och shoppade ännu mer, det blev ett par leggings, en tröja och ett par skit snygga skor. Nu kollar jag på tv och e sjuuukt trött. Ska fan ta ett lååångt varmt bad och sen somna till någon bra rulle. Japp detta var nog en sammanfattning av min helg haha! Vi hörs! =)

En bild på mig och Ajla i skolan förra veckan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0