I am stronger than yesterday, now it’s nothing but my way

Här kommer en sån där lista man svarar på när man har tråkigt, ENJOY!

Jag
Namn - Amanda men även kallad Mandi
Piercingar - 3 i örat, och en navelpiercing
Tatueringar - 1, Per Aspera Ad Astra vid foten typ
Är du kär i någon - Inte kär men intresserad av någon kan man ju vara
Använder du droger - Nej har aldrig gjort, och skulle aldrig göra
Vilken parfym använder du - Pink Sugar och one million lady
Vad är du rädd för - Mörker, ensamheten & döden

 

Din första:
Första piercingen: Öronen när jag var liten sen navelpiercingen för 1 år sedan
Första sporten du började med: balett (det var kul en månad, längre varade det inte)
Första husdjuret: Kanin (och enda!!) Hate animals.
Första semestern: Libanon

 

Tror du på:
Gud: Ja det gör jag!
Mirakel: mjah jag vet inte riktigt
Tomten: Ja såklart?!?!
Änglar: Vet inte, är rätt osäker. Men kanske!

 

Senaste:
Film du hyrde: Har inte hyrt film på länge, mest laddat ner och då var det Limitless
Låten du lyssnade på: Newkid- Jag gråter bara i regnet
personen du ringde: Mammii
program du tittade på: Gossip Girl
person som du tänkte på: Erica... <3

 

Favorit:
Mat: Thaimat eller Tacos!
Låt: Ouff det vet jag inte... men den som just nu har fastnat är Newkid - Jag gråter bara i regnet. Kanske för att allt han sjunger nästan stämmer in på mitt liv, + att texten är grymt fin och han är galet snygg haha!
Sak att göra: Shoppa!
Dryck: Vatten

 

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger av olika anledningar
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte, vill inte svara på det
Ärr du har på kroppen: hahahaha, har kanske 3 stycken små ärr

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0