Hejdå Sthlm, Heeej GBG!!!

Kunde inte blogga igår, hade ingen internet tyvärr! Men skolan idag gick jätte bra, det var en kort dags och det är ju fredag trotsallt så bättre kan det inte bli. Imorron ska jag till Göööteeeborg med ett härligt gäng! Vi ska till Liseberg och partaajjaa. Vi ska bo på lyxsvit osv så det e galet najs. Jag kommer hålla mig uppdaterad på Facebook ganska mkt och lägga in bilder och statusuppdateringar, medans jag bloggare nästa gång på söndag när jag kommer hem! Tåget går imorgon 07.44 från Stockholms central, så vi lär vakna runt 06.00 för att fixa sig och sen dra in till stan för att käka frukost och seeen tar vi tåget och draaaar!!
Ni får ha en UNDERBAR & OFÖRGLÖMLIG helg, för det ska jag ha!! :D

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter som ni kmr ha en grym helg Lägg upp bilder sen :P



Konstigt :/ Men testa klicka på ''uppdatera'' när du går in på min blogg så kanske du ser nya headern? Brukar funka att uppdatera sidan :)

2011-08-27 @ 10:07:03
URL: http://dearmylife.blogg.se/
Postat av: alltidteresia♥

hoppas du haft en underbar helg :)♥

2011-08-28 @ 12:01:56
URL: http://alltidteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0