Första skoldagen - CHECK.

Trodde seriöst att jag inte skulle komma upp imorse, fyfan vad trött jag var. Kunde inte somna igår, jävligt svårt att somna "tidigt" när man vänt på dygnet HELT & HÅLLET. Men jag klarade det, WOOHOOO haha!
Det var skit kul att träffa alla igen, man märker tydligt att man saknat alla från klassen. Well alla trodde att vi bara skulle ha uppror, typ att vi skulle sluta vid 10,11 men våran mentorn överaskade oss med att vårt schema skulle gälla fom idag, så vi slutade tio i 5 idag, SKJUUUT MIG! Alla blev ganska häpna och små sura men det var lugnt, man hade så myket att prata om med alla ändå så tiden gick fort.
Jaa, jag satte på så att klockan skulle ringa var 5-minut och trodde det skulle hjälpa mig upp ur sängen and guess what? det gjorde det faktiskt! :)
Efter skolan gick jag Love, Daniel, Noor, Naures & Elin och köpte skolböcker. För min del blev det ett block, en penna och ett hänglås, japp nu börjar allvaret förfan!
Vaknade med väääärldens huvudverk btw och kände mig grymt yr imorse. Jag fixade ihop varm te och åt en macka, men det har inte hjälpt. Känner mig frusen och sjukt seg, samt att jag fortfarande har ont i huvudet. Ska fan sova vid 21.00 idag, jag får förfan INTE bli sjuk eller så, i helgen är det ju Götebooorg som gäller. Så ska nog fixa ihop lite te nu höhöh! Vi hörs babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0