Valborg är överskattat.

Erica är här hos mej, fyfan vad glad jag blev när jag fick höra att hon skulle sova hos mej tihihi! hon mötte mej i stan efter jobbet, så drog vi till mej. Käkade pizza, snackade en massa osv! Nu sitter vi och dunkar ALLA min mans låtar (Bruno mars låtar, men erica är bättre än min man btw, och hon sjunger mycket finare) medans vi sitter och planerar kommande helg HAHAHAH vi e fan sjuka i huvudet! ;D
Ne men vi har superbra planer för helgen mohahaa, helgen som kommer. Det ska shoppas en del, lite saker inför kvällarna osv! ;) ÅHHH LÄNGTAR REDAAAN!!
nu ska vi fortsätta dunka Bruno Mars alla låtar, ha en skit bra kväll, drick inte för mkt osv!
Valborg är btw JÄÄÄVLIGT ÖVERSKATTAT mohhaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0