Svaren på era frågor! :)

Röker du?
Säg ett ord som sammanfattar ditt liv
vad är du mest nöjd med kring ditt utseende?
Älskar du mig? hihihi
Vad gillar du för slags killar?
Hur ska den perfekta killoutfiten vara/se ut?
Du verkar ha många nära vänner och väldigt bra vänner dessutom men om du absolut måste säga vem din ABSOLUT NÄRMSTA vän är, vem blir det då?
Gillar du att festa? Har hört att du är en festprisse
Vem är den senaste du var tsm med
3 av dina bästa egenskaper som du själv tycker?
Vilken linje går du och vad vill du jobba med i framtiden
Är du kär i någon just nu?
Röker du?
svar: hahaha neej det gör jag inte. Jag har ALDRIG ens testat! stolt!


Säg ett ord som sammanfattar ditt liv
Svar: glädje!


vad är du mest nöjd med kring ditt utseende?
svar: Mina ögon =)


Älskar du mig? hihihi
svar: hahaha jaaa klart jag älskar dig Jamie! MASSOOR!!


Vad gillar du för slags killar?
svar: Jag gillar självsäkra killar, dom ska vara säkra på sig själva. Charm är också VÄLDIGT viktigt faktiskt, sen humorn osv. Men ska jag svara utseende mässigt nu lr personligheten? aja svarar lite blandat typ. Han ska vara jääävligt charmig, snäll rolig, lite små busig/badboy style. Han ska vara längra än mig, inte för smal, utan helst lite biffig. Han ska gärna vara äldre än mig, samma ålder funkar också om killen dock är mogen. Han ska gilla att festa och ha kul men ändå kunna gilla mysiga hemmakvällar framför en film. han ska vara förståndig och jag ska kunna lita på honom, såklart. Han ska vara jääävligt snygg också!!! Typ ge mig Channing tatum haha


Hur ska den perfekta killoutfiten vara/se ut?
svar: OUFF vad jag älskar den här frågan!! :D den PERFEKTA killoutfiten enligt mig är mörka slitna jeans med kängor till eller converse. Med en vit tröja med knappar där framme, ärmarna ska vara uppkavlade. Han ska ha ett halsband, en ring och lukta gott. Frisyren ingår också i outfiten säger vi nu hahaha. Det ska vara phfrilla (söderfrilla) var det ett bra sammanfattat svar? haha :)


Du verkar ha många nära vänner och väldigt bra vänner dessutom men om du absolut måste säga
vem din ABSOLUT NÄRMSTA vän är, vem blir det då?
svar: Marcus! :) Jag har måånga vänner det har jag och några står mig närmre än andra. Och jag har inte bara EN BÄSTAVÄN osv osv, men den som står mig NÄÄRMST och är min absolut NÄRMSTA vän är Marcus!


Gillar du att festa? Har hört att du är en festprisse
svar: japp då har du hört rätt, jag ÄLSKAR att festa! :D


Vem är den senaste du var tsm med
svar: Rasmus heter han
3 av dina bästa egenskaper som du själv tycker?
Svar: ojj vilken svår fråga... Måste nog vara att jag är  JÄVLIGT social av mig, jag är jävligt omtänksam och oftast glad! Det var tre bra egenskaper =)


Vilken linje går du och vad vill du jobba med i framtiden
svar: jag går samjuridik och vill bli advokat i framtiden faktiskt!


Är du kär i någon just nu?
svar: nej
Alla förändras ju med åren såklart, på vilket sätt tycker du att du har förändrats?
svar: förändrats och förändrats, jag ser det mer som att jag har utvecklats som människa. Jag har utvecklats på många olika sätt, förrut var jag ÄNNU KÄNSLIGARE. Förrut var mitt självförtroende jätte lågt, jag kunde inte ta skit från andra utan att bryta ihop osv osv. Nu är jag mer självsäker än vad jag var innan, jag tar INGEN skit från andra utan gillar dom mej inte som person behöver dom inte umgås med mig. Jag har också utvecklats med mig själv, mina tankar osv. Man växer som mäniska och börjar hitta sig själv mer och mer, vissa i tidig ålder och vissa lite äldre. Jag har haft turen och redan hittat meej själv vilket inte alla gjort än. Jag har utvecklats med åren.
Sparar du pengar varje månad eller bränner du dom på fika och shopping osv?
svar: hahahahaa klockreeen fråga xD för en månad sen brände jag dom endast på fika, käka ute osv osv men nu när jag börjat jobba så lägger jag faktiskt undan en specifik summa varje månad för att spara till sommaren osv. Ja jag bränner pengarna men inte alla utan jag sparar med haha!

Hur mycket väger du?
svar: ojj, jag har inte vägt mig på jätte länge, men runt 53- 54 kanske?
Vad stod det på ditt senast skickade sms och till vem var det?
svar: "kan jag ringa dig ikväll?<3" och det var till Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0