Underbar dag var namnet.

Har inte hunnit blogga ALLS, har varit skit stressadddd! Men gårdagen var PERFEKT! kunde inte bli bättre^^
Dagen började med att jaf + familjen drog till kyrkan sen blev det släktträff hos min farmor! Det var jätte trevligt och mysigt att få träffa sina kusiner igen! Tiden gick och sedan var det dags för mej att röra mig mot stan där jag skulle möta Fabian och Finicia för att röra oss mot bb studion. Vi satt i publiken och det var sjuuuukt kul! Efter det blev det dags för käk på  max och där mötte man på några vänner också. Dagen var PERFEKT.
Idag ska jag jobba till 20.00 ikväll! Så jag bloggar igen när jag kommer hem, hare göttaaans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0