Pretending like I still care, but honestly I don´t.

Började runt halv nio idag med Samhällskunskap, efter skolan drog jag direkt till jobbet. Jag kom hem NU.......
Fyfan vad jag är trött, helt sjukt! Fyfaaaan vad jag ska vara duktig det här lovet, jag ska nämligen jobba Måndag, Tisdag, Onsdag och fredag! Slutar 20.00 varje dag, duktig eller vadå?
Imorron ska jag passa på att umgås med la famila och på söndag blire släktträff under dagen och sedan ska jag till Big brother studion med Brorsan! :) så det blir nog en rätt mysig helg! Sen blire jobb!! Yeah, fyfan vad jag är stolt över mig själv hahahaha, det är väldigt olikt mig ska jag säga. Måste komma igåång med lite plugg under lovet också! Men nu ere dags för fredagsmyyys, hare gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0