My rules, my world.

Jobbat heeela veckan förutom idag! Sov hos Erica inatt det var jääätte trevligt! Jag badade i 40 minuter med musik, fan vad underbart! Torsdag kväll just nu och vad står på schemat? Bb och sen SOOOVAAA zZzZZzZz jag e grymt trött! Måste vara pigg till imorgon kväll, fredaaaag liksom! Har varit duktig och jobbat heeela lovet, ska dessutom jobba imorron så efter jobbet ska jag unna mig liiiite små shopping om jag hinner! Sen blire hem fixa sig och träffa en massa kompisar osv! :) Åhh längtar till imorgon så in i HELVETE. Jobbar till 6, efter det ska jag möta en kompis i stan!Shiiiit, jag märker verkligen hur mina ögon sakta men säkert håller på att tagga till sin egna lilla värld! Ska packa väskan osv och sen kolla bb! Vi hörs :)

JAG ÄLSKAR DIG MINA FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0