Livet är fuckt up ibland





Har ni någonsin ställt er själva frågan, varför jag? Varför ska allt detta hända mig?
Det har iaf jag gjort, tusen gånger. Det är såkäert jätte många som ställer sig den frågan, och jag är en utav dom alla. Jag ställer mej den frågan varje dag, flera gånger. Varför ska det alltid vara jag som råkar ut för saker.Jag är jätte nöjd med mitt liv, nöjd med de vänner jag har, nöjd med min underbara familj som jag har osv. Men vissa saker som hänt i mitt liv skulle jag gärna skippat. Det finns mycket jag skulle vilja ändra på, jag skulle tex vilja gå tillbaka i tiden och få vissa saker ogjorda. Jag skulle vilja gå tillbaka i tiden o få vissa saker gjorda.Livet är väldigt konstigt tycker jag, och framför allt orättvisst. Väldigt orättvisst. Ena sekunden är man hur lycklig och glad som helst, allt är på topp och man mår skit bra. Andra dagen har man blivit sårad, mår skit dåligt och man vill bara försvinna. Livet är jävligt konstigt faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0