Köööötttaaat gaaaalet på gymmet!

Har gymmat i 1 timma med Jessi, riktigt skönt! Körde mest lår/ben idag men det var nice! Nu ska jag och hon plugga lite, hon ska plugga svenska och jag ska plugga franska! Efter det blire ta ett bad och sen packa väskan.
Fredaaaag imorron hörrrnniii, taggaaa gaaalet inför helg?!?! Kommer dock ha jäävligt fullt upp imorron :/ hatar när man måste stressa^^
Måste efter skolan förbi solna centrum, köpa 2 små saker inför helgen sen blir det att dra till rissne hem till min kusin. Hon ska fixa mitt hår lite bara, inget speciellt men bara lite annorlunda liksom, lite kul sådär! Sen blire möta erica, käka och tagga inflr kvällen! Och på lördagen sker något jäääävligt roligt på morgonen! så jag tror den här helgen kommer bli riktigt jääävla awesooome!!!
vi hörs snart hörrni! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0