I never gave you a reason to hate me. You´re just creating your own little drama of pure insecurity.

Jag längtar sååå eftter helg, det är helt sjukt. Jag jobbar på fredagen med men direkt efter jobbet ska jag till solna centrum, ska köpa ett par solglasögon osv. Miiini shopping, ska bara köra 2,3 små grejer. Efter det ska jag fixa mig lite för att sedan träffa vänner. Lördagen blir mysig den med, antingen drar vi ett gäng och grillar ute någonstans eller drar på kvällsbio. Här sitter jag och skriver om mina planer för helgen när det endast är tisdag, jaaa ni märker hur mycket jag längtar haha!
Solen skiner så jag tänkte sätta på balkongen och njuta av den ett tag med musik. Börjar jobbet runt 3 idag så jag måste börja fixa mej om ett tag också!  Njuut av solen idag mina kära vänner så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0