Don´t fall for words, Fall for action.

Tumblr_lkf40h6rxq1qc0dx7o1_500_large
Åhhhh, vilken suuugig vecka det här kommer bli. Masssaaaa plugg, träning och jobb JIPPIIEEE liksom -.-
Ska jobba både lördag (valborg...) och söndag. Ska gymma 4 ggr nästa vecka och jag har tre prov. Franska, engelska nationella och psykologiprov! Aja, får väl hoppas att tiden går fort som satan och att veckan ska vara över hahah! Efter skolan drog jag till mammas jobb, hämtade en sak jag hade glömt sen tidigare sen drog jag och mötte Marcus Robin Tom Nisse Allan och Jocke typ. Det blev donken maaat och sen drog jag till stan och mötte Fabian för en glasss i solen! och nuuuu e jag hemma! jag har bytt till mjukisar och ska snart fixa lite käk! Är sjuukt trött och har världens ångest för dom kommande 7 dagarna då jag har skit mkt att göra. Ska fan mysa ihjäl mig med familjen idag och sen somna efter BB för att jobba imorrn. Nu har jag fått klaga lite, känns lite skönt haha!
Bloggar mer sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0