Beacuse I am not the kind of girl you can play with

Bästa helgen på länge! =)
Det känns som om jag inte bloggat på hur llänge som helst. Jag som brukar skriva 3 inlägg om dagen har knappt skrivit 1 inlägg om dagen denna helg. Men jag som jag sa i Fredags, jag trodde det skulle bli en underbar helg och det blev det med! En jääävligt bra helg på väldigt länge måste jag säga! Här är min sammanfattning kring helgen.


Fredags: Blev fixad av min kusin i rissne, efter det mötte jag upp Erica för att käka sen drog vi hem till mej då vi fixade till oss och taggade till inför kvällen! Det blev en awesome kväll med fina vänner at my place. Det blev liiite knasigheter under kvällens gång, men sånt händer! Drt hör till ibland haha, ne men det blir minnen det med!
Lördag: Drog till solna Centrum med Bästa Erica, käkade donken mat och sen drog vi till Kista! Vi shoppade ett par shorts var, skit fina faktiskt!! Efter det belönade vi oss själva med fika i solna centrum där vi träffade på Joooocke  och Viktor! Vi pratade och bara hade det trevligt. Kvällen slutade med att några vänner kom hem till mej! Vi umgicks och spelade en massa "fest spel"
Söndag: Vaknade ganska tidigt. Städa lite smått då det var lite stökigt hemma. Efter det chillade jag ett tag hemma. Ebba ringde mej helt plötsligt och frågade om vi skulle träffas och så blev det! Vi drog till Solna centrum och käkade på donken med Marcus och Robin. Men kvällen avslutas nu med att hela familjen sitter samlad inför tv,n och umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0