vill leva i mina drömmar? för verkligheten suger.



är så jävla trött på allting just nu. på all skitsnack, på all drama, på alla falska personer, på allt som F***CKAR sej, på allt som inte går bra, på alla som ljuger, på alla som bara söker uppmrksamhet, jag e trött på all drama. jag orkar inte mer. hur fan mkt pallar en människa egentligen? jag har kämpat och kämpat och kämpat emot allt. jag har haft vänner som stöttat mej, vissa av dom har sårat mej DJUUUPT, snackat skit om mej osv. jag har tagit avstånd, sen förlåtit. jag har blivit grymt sårad av många, väldigt  många gånger me ändå har jag kämpat.
jag vet inte hur mycket jag pallar? hur mkt pallar en människa egentligen? vart går gränsen, lr finns det äns en gräns? jag är en känslig person som oftast är glad och sprider glädje för min omgivning men vissa personer har förstört mej och då menar jag verkligen det. min tillit är 0 just nu och även om jag e glad och skrattar så finns mina tankar inte där. utan jag försvinner till min egna värld ibland, med mina tankar. jag hatar det, jag hatar att jag tänker på vad som  hänt tidigare, att det ens ska påverka mej? men ja! det påverkar mej GRYMT mycket och det är det som har förstört mej. jag pallar inte mer och det måste ni fan förstå. så om ni ska lyssna på skitsnack från andra personer och tro på det? SÅ FINE GÖR DET! men då vill jag inte ha ngt med er o göra. jag var den personen som brydde mej om vad folk tyckte om mej och lät inte någon tro på saker som inte stämde. men nu? jag pallar inte bry mej om skitsnack längre utan är du min vän och tror på vad folk säger så kan du dra åt helvete. för jag förtjänar förfan mer än det. så jag säger såhär: jag pallar inte mer, förstå det. jag är jääävligt svag just och och kan inte ta så mycket mer, förstå det för JAG PALLAR INTE MER.
aja skit samma, ville bara skriva av mej lite. dagen var bra idag, eftermiddagen var inte lika bra.
i helgen då jävlar, ska verkligen försöka ha kul o bara släppa loss på alla känslor. men kommer jag klara av att ha kul och bara glömma allt? jag vet inte, vi får väl se. vet att det blev mycket att läsa nu men jag behövde verkligen skriva av mej. ha det bra såhörs vi nångång senare.


Kommentarer
Postat av: Finicia

Sitter i timmar för att lyssna på dig och få dig att må bra om det så behövs. Men allting ordnar sig gumman, det lovar jag. <3

2010-09-03 @ 07:22:22
URL: http://nicia.blogg.se/
Postat av: Worre

Kempa po, jag stöttar gärna <3

2010-09-05 @ 03:53:27
URL: http://sirworm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0