You make me crazy sweetheart!



fyfaaan vad jag och erica garvade idag :D bästa dagen på länge fan...
garvade så mkt så att tårarna bara rann ner, vi garvade KONSTANT i en timme! Johanna (vår No lärare) hatar typ redan mig, inte bra inte bra det... men fyfaaaan vad kul jag hade idag, kände verkligen att jag var glad från hjärtat! (= tack Erica!

Imorron börjar jag 08.00 och slutar 10.00 och eftersom att jag är gaalet morgontrött och bara har en lektion så får det fanimej bli mjukisar imorron! :D
Det är idol på Tv  hörrni, några som kollar? själv sitter jag och mamma bänkade framför tv,n! (:


Kommentarer
Postat av: Erica

Söta tjej! men fy fan va kul det va! <3 <3

2010-09-07 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0