Plz, give me a break, the real life is F****ing me up and I don´t feel well.

Ibland vill jag bara försvinna, bara ett tag och ta e liten paus från alla problem.
jag är människan som alltid vill att alla ska vara glada osv, men när man väl försöker vara vän med alla så blire problem. försöker jag hjälpa någon, blir det problem. försöker jag prata med någon så blire problem.
tänk att bara ta en liten liten paus och försvinna ett litet tag till en plats där problem inte existerar? skönt som fan skulle jag säga. vad jag ÄN gör så är det inte rätt, det är alltid någon som tycker att jag gör fel.
så just nu, i denna stund skulle jag vilja försvinna bort till en plats där bara jag och musiken finns. inga problem, inga lögner lr skitsnack. jag vill ta en paus från livet, går det tror ni?


tänk er en plats som denna där det är tomt, där inte problemen existerar. jag vill dit!

Kommentarer
Postat av: LYN

Jag älskar dig och du ska sluta bry dig om vad andra tycker och tänker. Om det inte är nån som håller med det du tycker har ni olika åsikter helt enkelt och du tycker det du tycker så stå fast vid det du tycker, för om nån annan blir arg för att dom tycker du gör fel. det bevisar inte heller att den personen tänker ändra sin åsikt. Hänger du med? Så släpp onödig energi på SKIT!!!

2010-09-10 @ 16:49:11
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0