Not everything you have stays forever. But there are things you would be glad to fight for so you can have them longer.

Vaknade precis, och jag e fortfarande väldigt trött. Jag börjar 13.00 idag och slutar 14.00 men ska till skolan tidigare för att käka lunch med dom andra! och efter skolan blir det jäävligt mycket plugg! på torsdag kommer pappa Jackoe och Maribell hem, har saknat dom så det ska bli kul att träffa dom med <3 så på torsdag ska jag till rissne och då börjar allt det vanliga, en vecka hos pappa och en vecka hos mamma! :)

det är väldigt kallt ute så ska nog köra på en stor mysig tröja en halsduk och nån mössa! MYSIGT <3


Tumblr_l8okmw6kaa1qddlojo1_500_large

jag slänger in ett inlägg i skolan, hörs då! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0