my baby sis

Mandi, hon är min lilla syster. Jag ser efter henne som hennes bröder ser efter henne om inte mer beskyddande till o med. Hon har rätt i det hon skriver, vi gör verkligen allt tillsammans! Det kommer att kännas konstigt nu när vi flyttar isär. Men grejjen är den att vi alltid kommer att hålla ihop oavsett vad, bara för att vi inte bor under samma tak längre, betyder inte det att vi inte har varandra! Det kommer inte att förändra något!

Tiden vi har bott med varandra är jag tacksam för, mer än tacksam. Våra glada&sura dagar, våra fika dagar, våra shopping dagar, våra städdagar, våra festdagar!!! haha!! Det är minnen nu och det kommer jag hålla nära mitt hjärta. Men nu är det dags för nya minnen gumman :D Vi går igenom det här tillsammans!



//Lyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0