MÅNDAGAR? INTE S FARLIGT :)

förrut HATADE jag måndagr, fick typ paniik. jag är helt seriös jag hataade verkligen måndagar och ville absolut inte till skolan men nuu gillar jag att dra till skolan :O hahaha det är knaaaas, men jag ser faktiskt framemot måndagar nu förtiden, kan det bero på att jag trivs ENORMT mkt med personerna? oh yes I think so. :)
fast ser också fram emot återträffen på fredag med min gamla klass vid 14 tiden^^
imorrn efter skolan måste ja.g hem direkt och plugga, måste göra klart min svenska intervjuv SUCK -.-





MMMMMM SHOPPPIIIIING :D jag vill shoppa mohahah


näääh nu ska jag nog kolla på en film eller så! :D vi hörs imorron, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0