Living is easy with eyes closed

det blev ingen bio igår utan vi chillade istället och tog en fika på cafe60, det var trevligt!
idag i skolan gick det bra, dagen gick rätt fort så det var nice^^
Tänk om man, när man sov försvann till en UNDERBAR plats där problem inte uppstod? mjo jag vet att ni tänker på att man drömmer när man sover. men jag skulle inte vilja vakna upp, utan leve i min dröm....

har tänkt på en sak. jag vet att jag är rätt (ledsen, besviken, arg) lr något sånt. det kanske inte är så kul att läsa om sånt men det är ju min blogg och jag får ju skriva vad jag vill. ibland så måste man få skriva av sig och som ni har märkt gör jag det rätt ofta. Det är så mycket som händer i mitt liv just nu, min brorsa och hans tjej ska flytta imorrn, det är ganska stort eftersom att jag och han kommer VÄLDIGT bra överrens och han har alltid funnit där för mig.
samma sak med Lin, hon är verkligen som en storasyster för mig. vi lånar alltid varandras kläder, snackar, fikar, pratar problem, knasar oss tsm och mycket mer. det känns JÄVLIGTT tråkigt att dom ska flytta och jag mår inte bra för det. inte nog om att min brorsa ska flytta, jag och mamma ska också göra det (av en privat anledning) så nu letar vi boende också. den är det ganska mkt knas med en vän, där saker har hänt.
sen har det hänt massa fler saker som är privata som jag inte tänker skriva. men som ni märker så är det VÄLDIGT MYCKET som händer just nu så det är därför jag mår som jag mår och skriver som jag skriver.


Kommentarer
Postat av: Finicia

Vi får catcha upp i helgen kanske så kan vi prata lite. Du vet att jag finns här för dig trots att vi inte ses så ofta. Men jag lovar att vi ska göra något roligt och glömma bort allt som är jobbigt just nu, det blir bättre med tiden =)♥

2010-09-29 @ 11:39:46
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0