I love happy endings ...

jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår men jag e fortfarande ledsen, sur, besviken, arg och chockad över allt som händer mej just nu, men men... jag är glad att jag fick prata ut med (M) igår iaf för det kändes som om jag bar på någonting tungt, jag behövde prata ut.


längtar tillbaka....

Just nu ska jag plugga lite historia, vi har typ ett ''test'' imorron om det, och sen ska jag plugga lite engelska.
den här helgen kommer nog bli väldigt bra tror jag. Det blir inge party all night om man säger så utan jag ska ta det lugnt, umgås med folk som får mej att må bra och tänka på annat än allt som händer.
så imorrn har jag bestämt att träffa några vänner, vi ska vara hemma ta det lugnt umgås och självklart ha kul! :) på fredag ska jag hem till en kompis som bor på ekerö med några andra, då blire filmkväll, så det e också rätt chill! och så  här ser min helg ut faktiskt och jag tror det blir en bra helg, jag hoppas på det iaf!


näääh nu ska jag plugga vidare, vi hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0