I Don´t think you really can.

Tvingade mej upp ur sängen, trött som fan ocj tog mej till skolan. vad händer när man kommer fram? jo man får reda på att Franska läraren är sjuk och att lektionen är inställd. 2 TIMMARS HÅL NÄR MAN KUNDE HA SOVIT -.- UFFT vad jag inte orkar med den här dagen alltså! efter skolan ska jag möta marcus och kanske viktor vi ska till stan, jag ska nämligen dela ut mitt cv på olika ställen för att få jobb på helger/lov. efter det ska marcus hjälpa mej med en läxa :)

Tumblr_l8b06dbwn11qbnk2jo1_500_large

aja nu ska jag chilla på soffan här i skolan och lyssna på musik! jag slänger in ett inlägg efter att jag vart i stan, kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0