I can´t stand it anymoooore

Hellooo :D hadee en skit bra dag i skolan faktiskt, skrattade och var gad som vanligt kan man nog säga! mår sådär, är ju förkyld så det är lite surt...
idag ere fredag men jag ska bara vara hemma och ta det kugnt med familjen, heeela den här helgen. sen nästa vecka har jag väääldigt mycket plugg jag ska göra också. well well nu måste jag till centrum för att möta emelie en snabbis och ge henne en sak. hörs ikväll hörrni :D



saknar inte ni tiderna då man var liten och inte visste vad problem var för något?
då man bara lekte och det värsta som kunde hända var ttyp att ens barbiedocka gick sönder?
jag saknar dom tiderna när jag var liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0