Thanks for yesterday guys! (=

Halloweenfesten igår var väldigt rolig enligt mig! :) jag hade kul med mina vänner och var social osv^^
Jag var utklädd till polis för er som inte kunde lista ut det. vi tog ganska många bilder men det tar lite tid tills dom kommer upp, men håll utkik för någon dag denna vecka kommer dom och det fanns bilder som var sjuuukt fina faktiskt. jag tog iaf liiite bilder med min mobil och dom kan jag ju faktiskt lägga upp!
Tack för en underbar kväll sebbe och Lin som anordnat festen. (:


erica som sjökvinna eller hur man ska säga och elin som pippi! ni e bäst tjejer :D



Jag som polis och natha som katt! yaaay :D


en suddig bild, men det här var mot slutet iaf. jag var väldigt trött^^



yeees, såhär såg vi ut under kvällen! (: fler bilder kommer upp under veckan

nu ska jag äta frukost, packa väskan och sedan dra hem till pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0