Jag lever för dig farmor <3 Ego tibi vivo, avia.


A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

(The best song ever)



slutade 10 idag, men är kvar i skolan för att plugga lite. Vene om jag drar till mammas jobb sen och fixar håret eller inte, pallar jag? tvekis...
senare idag ska jag fika med elin marcus och bella det ska bli trevligt faktiskt!
efter fiket kanske vi drar hem till mej och kollar på någon film? vi får se^^
  &

Vet ni vad jag är sjuuukt sugen på att göra när fyller 18?
En till tatuering (DEN SISTA, INGA FLER SEN)
Tycker inte det är fint när man har många men min första valde jag att ha på ett diskret ställe för att jag tycker det är fint! Jag vill ha ordet farmor på latin ---> Avia.
min farmor betyder väldigt mycket för mig och det skulle kännas sjukt bra att ha hennes namn, för resten av livet.


Kommentarer
Postat av: Martina

Fiin blogg gumman :) <3 längtar till ditt nästa inlägg ;)

2010-10-27 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0