Till alla ungdomar, läs jävligt noga och ta till er. Viktigt inlägg!!

SKULLE UPPSKATTA OM NI LÄSER DET HÄR, DET ÄR VIKTIGT.


jag är en person som tänker väldigt mycket, då menar jag inte att jag är smart utan jag snackar om att jag verkligen tänker FÖR mkt, så mycket att jag ibland inte kan somna på kvällarna, så mycket så att jag tappar bort mej i mina tankar, så mycket att jag inte somnar om nätterna alls. Är det bara jag som tycker att majoriteten av alla har blivit så jävla egoistiska? dom tänker endast på sig själva och thats it?  2010 har blivit en JÄVLA vändning. jätte många har förändrats, jag snackar allmänt nu, inte om någon speciell person. Dom som är onda, bitchiga, kaxiga, idiotiska dom får det bra, dom kör på och skiter i konsekvenserna. Killarna tycker om den tjejen som har pushup, en fin rumpa, fina bröst osv. killarna (OBS INTE ALLA MEN JAG SNACKAR MAJORITETEN NU) killarna gillar tjejen som redan haft samlag och vet hur man ska agera osv. killarna gillar tjejen som är ute sent på kvällarna, dricker och röker. NI HAR INGEN JÄVLA SMAK KILLAR? fyyyfaan säger jag bara.
Är man en tjej som inte är ute sent, som inte röker eller dricker, som tänker sig för innan hon gör ngt, tjejen som är duktig i skolan och helst inte vill snacka skit om andra, tjejen som inte har värsta urringade tröjorna, eller kort kort, då gillar inte killarna än? hahahaha fuck off killar om det är en sån smak ni har säger jag bara.
Men är man en snäll tjej som tänker på sin familj, sina vänner, sin skola, sin framtid innan man agerar i vissa situationer så tycker folk man är en mes? Dagens ungdommar har gått ÖVER GRÄNSEN, totalt.
vad fan är det här för jävla värld vi lever i egentligen? samhället och dess människor som i sin tur förändras väldigt ofta förstör individen tycker jag. Om det är såhär år 2010, hur i helvete kommer våran nästa generation se ut? dvs tex våra barn? hur kommer dom vara? hur kommer dom agera? kommer dom skaffa sig en iphone4 vid 8 års åldern? ha den bästa bärbara datorn som finns id 5 års åldern? ha sex när dom är 10? USCCCH FYFAAN VAD ÄCKLIGT. Tänker inte ens människor vad det är dom hållerpå med? jag vet, det kan vara lätt att följa strömmen men vafan lite smart får man väl ändå vara? samhället rullar åt helvete måste jag säga :O dagens 10 åringar agerar och pratar som vissa 20 åringar och då menar jag inte att dom är smarta utan dom har samma prylar, nästan lika mkt pengar (bortskämda jävla snorungar) och svär osv. Det jag ville komma fram till var att dagens ungdomar kan inte ta hand om sig själva längre. Jag är själv en ungdom och ser ju hur andra beter sig. jag säger inte att jag är perfekt men jag tänker mej för innan jag agerar, jag tänker på vad min familj skulle tycka om jag gjorde vissa grejer, jag försöker vara duktig i skolan osv. Det klart dom flesta tjejer vill ha en pojkvän eller liknande men det är såjävla synd att många killar (fortf inte alla) inte ser det fina i dom tjejerna som inte är ute o röjer o röker o dricker osv. Hur tänker ni liksom? och hur i helvete tänker vissa tjejer? skäms dom inte för hur dom betèr sig? det finns inte så många duktiga, fina tjejer kvar längre så killar ta vara på dom få tjejer som verkligen har vett i sig. och Ni tjejer som har gått över gränsen, SKÄRP ER VAFAN! tänk när ni blir äldre, ni kommer ju förfan inte komma långt om ni ska hålla på som ni gör. det var det här jag ville säga! :) ville bara skriva av mig lite, tack! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

så jävla rätt! <3

2010-10-12 @ 10:38:21
Postat av: Franz

Jävligt bra sagt :D Håller med dig helt!

2010-10-12 @ 12:07:05
Postat av: Anonym

jag är stolt över dig o älskar dig

2010-10-12 @ 13:01:07
Postat av: LYN

bra att nån har vett kvar i skallen :D goo mandi

2010-10-14 @ 13:42:59
URL: http://lynita.blogg.se/
Postat av: Finicia

Det är helt rätt det du skriver Amanda. Alla har blivit respektlösa mot sigsjälva och mot andra. Det är synd hur vårat samhälle förändras till det sämre.. Den killen som förtjänar dig måste nästan vara ett mirakel för du är verkligen en ren tjej! Jag älskar att du är digsjälv och inte följer alla andra, du är riktigt beundrad utav mig. Du kommer lyckas i livet! Puss & kram <3

2010-10-15 @ 17:52:14
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0