Tjejkvällen blev lyckad!

HEEEEJ på er!! srry för att jag inte bloggade igår, beror på att jag inte hann helt enkelt.
men efter skolan drog jag och några från klassen till buttricks för att kolla halloween dräkter, men fyfaaaaan vad dyrt?!?! vet inte riktigt hur jag ska göra med den saken men vi får se.
Efter det drog jag och en kompis hem till mej, och började fixa lite inför kvällen^^

Dom flesta började komma runt halv 9, vi snackade gamla minnen, nya minnen, skolan, fritiden, killar osv jaa ni vet ju hur tjejer är ;) vi lyssnade på musik och massa massa mer skojjj, det var riktigt mysigt måste jag säga och det blev en lyckad tjejkväll tycker jag! Tack för att ni kom och gjorde kvällen trevlig. Som jag lovade blev det MASSAAA bilder, meeen eftersom att det inte var med min kamera så kommer dom inte upp just nu utan senare ikväll! tills dess får ni några andra bilder sålänge! (:


fick en parfym av frida, taaaack gumman! ;D


fick också merci choklad + en liten bild av lilja! taaaack så mycket sötisar!



jag och erica stäääädar! med HÖG musik! nu ere skit rent hemma, skööönt! :)

nuuu ska jag byta om, hörs snart! (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0